Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie Krakow
Istnieją trzy główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przede wszystkim:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Śródmieście”)
– miasto (“siłownia Kraków”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów zamieszkujących w danym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana też wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Następny typ pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to też znacznie niższa konkurencja. Ważne jest też to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon LG K40 biały,
– obuwie sportowe Adidas Runfalcon czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów online. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed okazjonalnymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Kobiet czy Tłusty Czwartek. Ten wariant pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej trzeba zacząć je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, aby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść strony.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]