Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Skorzystaj z doradztwa fachowców z agencji SEO

Firmy i właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, by pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań . Nie dysponując kwalifikacjami w problematyce SEO i nie śledząc codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać dobrze i – kluczowe – efektywnie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet przeznaczony na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że obok ekspertów od SEO w zatrudnione są tam dodatkowo osoby od copywritingu, grafiki, kodowania czy kampanii Google Ads, które służą merytoryczną pomocą w tych kwestiach.

Firma SEO – transparentność jej prac jest ważna

Agencji SEO w Polsce jest bez liku. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Polecamy postawić na firmę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale także tych reklamowych i kreatywnych, co roku rośnie, co nie zawsze niesie za sobą wysoką jakość usług. Wybierając firmę, która działa od około dekady, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona sporym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich uprzednich klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć obecny jest dział „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy warto zapoznać się ze opisy takich przypadków, by samemu przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to jakie trudności udało jej się rozwikłać i z jakimi branżami miała do czynienia. Rzetelna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o harmonogramie prac na nadchodzące tygodnie, jak również dostarcza sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich następstwa.

Druga istotna kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu prac do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o dokładniejsze dane o firmie, konieczne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszukać na własną rękę w internecie, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta towarach czy usługach, które stara się wypromować.

Co o agencji SEO mówi model rozliczeń jaki oferuje?

Z nieufnością powinno się podejść do firm SEO, które oferują rodzaj współpracy z zapłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu opłata odbywa się wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top3 czy też pierwszej strony wyników). To nadal stosunkowo popularny rodzaj rozliczeń, jednak niesie ze sobą duże zagrożenie – można wszak uzyskać szybkie rezultaty łamiąc standardy ustalone przez Google. Systematycznie modyfikowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Co do ceny za działania agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – tradycyjnie w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, by wykonać szczegółowy audyt SEO, a później zrealizować wszelkie wynikłe z niego sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają o wiele niższe.

Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]