Custom Publishing

Jeśli potrzebujesz więcej informacji dotyczących custom publishing, skieruj się tu

Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do projektów wydawnictw. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing konkretniej

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]