Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz…

Kampania Google Ads krok po kroku

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób rozwinąć swój biznes i dotrzeć do nowych potencjalnych klientów w internecie. Często dobrym rozwiązaniem wydaje się być kampania AdWords. Szczególnie, jeśli konkurencja już…

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Aby klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zadbać o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz…

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak,…

Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na…

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te…

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej…

Spot reklamowy – skuteczna promocja w 30 sekund

Spoty reklamowe to najczęściej 30-sekundowe produkcje filmowe, których kluczową funkcją jest promocja usług lub produktów danej marki. Mogą być prezentowane w standardowych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni publicznej…

Pokaż światu jak działa Twoja firma – o filmach korporacyjnych

Filmy korporacyjne to najnowsze narzędzie do promocji przedsiębiorstw, ich produktów lub usług. Za pomocą trwającego kilka minut klipu zmontowanego z ciekawych ujęć można pokazać atmosferę panującą w danej firmie, przedstawić…

Nie tylko ołówki i długopisy – o eko gadżetach reklamowych

W ostatniej dekadzie temat ochrony środowiska przeobraził się w jednym z najpoważniejszych zagadnień, poruszanych w debacie publicznej. Nieuchronność zmiany naszych przyzwyczajeń dotyczących odpowiedzialnego stosowania zasobów Ziemi, powoli przebija się do…